من که از اول اینطوری

من که از اول اینطوری نبودم

خودتون خواستید که اینطوری بشم

حالا چرا گلایه می کنید.

میگن خود کرده را تدبیر نیست...

من که از اولش این مدلی نبودم.

بمن ربطی نداره .

بشین فکر کن ببین چی باعث شده که من پرو بشم..

کاش یه کمی آدم بودی..

منم خیلی دلم میخواد آدم باشم

ولی خوب شرمنده هستم از آدم بودن هم خیری ندیدم..

نمیشه که همه آدم باشن . بالاخره بین این همه آدم یه نفر هم مثل من باشه ..

چه اشکالی داره ..

نه چیزی از خدا کم میشه . نه از بنده خدا..

شماها اون موقعه اونطوری حال می کردید. منم الان دارم اینطوری حال میکنم

دلم نمیخواد اونطوری که شماها میخواید باشم

دلم میخواد اونطوری که خودم دوست دارم باشم..

کاش یکی بود ..... فقط یکی بود....

بی خیال اونموقع من برای شما مهم نبودم . حالا شماها برای من مهم نیستید...

....

وقتی که گریه ام میگیره دلم میگه مبارکه
قدر اشکاتو بدون هنوز چشات بی کلکه
وقتی که گریه ام میگیره یه آسمون بارونی ام

اما به کی بگم خدا من تو دلم زندونی ام
سرمو بالا میگیرم کسی جوابم نمیده
خیلی شباس یه رهگذر به گریه هام نخندیده
چه روز وروزگاریه من و یه دنیا بی کسی
شدم یه مشت خاطره یه کوره دلواپسی
می خوام تلافی نکنن حرمت دل رو میشکنن
دارن به جرم سادگیم چوب حراجم میزنن
تو این ولایت غریب دل مرده ها عزیزترن
قحطی عشق عاشقاس قلب های سنگی می خرن

تو این ولایت غریب دل مرده ها عزیزترن

قحطی عشق عاشقاس قلب های سنگی می خرن