White Rabbit

http://i14.tinypic.com/3z1d3pj.jpg

One pill makes you larger, and one pill makes you small
And the ones that mother gives you, don't do anything at all

Go ask Alice, when she's ten feet tall
And if you go chasing rabbits, and you know you're going to fall
Tell 'em a hookah-smoking caterpillar has given you the call

It called Alice when she was just small
When the men on the chessboard get up and tell you where to go
And you've just had some kind of mushroom, and your mind is moving low

Go ask Alice, I think she'll know
When logic and proportion have fallen sloppy dead
And the white knight is talking backwardsAnd the red queen's "Off with her head!"
Remember what the dormouse said
Feed your head, feed your head

 

 

I Am A Man Of Constant Sorrow

 http://i13.tinypic.com/49kxbv5.jpg


 

In constant sorrow all through his days!

I am a man of constant sorrow,
I've seen trouble all my days.
I bid farewell to old Kentucky,
The place where I was born and raised.

The place where he was born and raised!

For six long years,
I've been in trouble.
no pleasure here,
on earth I've found.

For in this world,
I'm bound to ramble,
I have no friends to help me now.

He has no friends to help him now!

It's fare thee well,
my old true lover,
I ne'er expect to see you again.

For I'm bound to ride,
that Northern Railroad,
Perhaps I'll die upon this train.

Perhaps he'll die upon this train!

You can bury me in some deep Valley,
For many years, there I may lay.
Then you may learn to love another
while I am sleeping in my grave

While he is sleeping in his grave!

Maybe your friends think I'm just a stranger,
My face you'll never see no more.
But, there is one promise that is given,
I'll meet you on God's golden shore.

He'll meet you on God's golden shore!
 
 
 
 
 
آقای الف نگاهی به به آقای ب انداخت و گفت: من بازی رو یادم رفته. الان من زندانیم یا زندان بان؟
آقای ب در حالیکه هنوز توی آینه رو نگاه میکرد به آقای ب گفت: من فقط نقش خودم را بازی میکنم، همان آقای الف را.
آقای الف نگاهی به آقای آینه انداخت و با خودش گفت: پس من هم زندانیم هم زندان بان.
سپس آهی کشید و به مارمولک کنار دیوار نگاهی انداخت و هرگز نترسید.
او میدانست ساعت دو نزدیک است.
 
 
...
 
 
شعری نو برای جنیفر ، یا چگونه در یک شب غیر بارانی من دوباره عاشق شدم.

من،
پشت فرسنگها و فرسنگها مزرعه و مرز
میان دشت ها و کوه ها
توی شهری دور و در به داغون
با تو حرف دارم جنیفر
بگذار بگویم و بسرایم برایت
آخر هر چه باشد
تو میفهمی و دیگران نمیفهمند
بگذار خودمانی تر بگویم
من،
من،
من لامبورگینی میخوام
من زن میخوام
من لامبورگینی میخوام چون زن میخوام
شایدم جون زن میخوام لامبورگینی میخوام
من گاومو میخوام
من مزرعه مو میخوام
من آمپولمو میخوام
در یک روز سرد
در یک روز خیلی خیلی سرد
و حتی سرد تر
من
دروغ گفتم
من نه لامبورگینی میخوام
نه زن میخوام
نه مزرعمو میخوام نه آمپولمو
و چه که خوب سروده است شاعر شیرین سخن زبان پارسی لس آنجلسی
آنگاه که میگوید:

من تو رو میخوام تو رو میخوام اونا رو نمیخوام
اینا ...


قربانت
 شاعری فقیر


پ.ن. من گاومم میخوام
 
 
...
 
 
 
از این بالا اون پایین چقدر دوره!
دیدی واسه نقاشی کشیدن باید نردبون بذاری بری بالا؟
به نظر من باید واسه کناره نردبونا یه چیزی اختراع کنن که اون بالا کاسه ی رنگتو بهش آویزون کنی هی مجبور نشی بری پایین و برگردی بالا
این یه نقاشی ساده ست. ولی بس که تو آسموناست آدم فک میکنه داره شق القمر میکنه
اصلا چرا دیوارای غار اینقدر بلنده؟
به نظر من اصلا بهتره علم و تکنولوژی پیشرفت کنه که ما دیگه این مشکلات رو هم نداشته باشیم.
این جوری واسه گوجه فرنگی هم بهتره.
هیچ کی هم غورباغه نمیشه
اگه هم شد بهتر از اینه که موکت تنش کنه بهش بگه دامن و بیاد چایی بریزه.

نقاشی کنین
دیوارای دورتون رو نقاشی کنین. فقط یادتون نره قلمو رو زیر نردبون جا نذارین هر دفه.
دیواراتونو نقاشی کنین شاید یه روزی به سقف رسیدین.
منم میام.
بریم.

پ.ن. دختر من رفته عضو گنگ های معلوم الحال شده تو خیابون شلاق میگیره دستش. اسمشو گذاشته هوی (شایدم هویی). میگه میخوام اصالت خانوادگیمونو نشون بدم. یکی نیست بهش بگه تو اول خانواده ت رو ثابت کن بعد در مورد اصالت نطق کن. .
 
 
...
 
دیوارای غار بو میده.
این همه نقاشی رو کی اینجا کشیده؟
چه همه چی اینقده تو غار سکسیه.
حتی بوی گندش.
ترسناکه.
دیگه دوسش ندارم.
ترسناک خوبیه ولی دیگه دوسش ندارم.
برو
برو
دور شو
مثلا .. برو اون ور غار
یا اصلا غار بغلی
فقط دور شو
به نقاشیای منم دست نزن.