نیگام کن

http://www.sharemation.com/maria23/AAAD001134.jpg
 

- عمر من -

کجایی ببینی ماریه دوباره بچه شده خول شده زده به سیم آخر

تار دلش پاره شده

- بهترینم - خودت گفتی تار تعمیری کیفیت نداره

آره مواظبش نبودم نمی دونم نمی دونم کجا گیر کرد نمی دونم!!!

نمی خوای بهم چیزی بگی ؟ نمی خوای نصیحتم کنی ؟

نمی خوای بگی این چه کارایی که تو می کنی؟

نمی خوای بگی با این دل پاره پوره چه کنم ؟

تو می دونی وارد زندگی یه دیوونه شدی یه دیوونه خول چلی که

فقط دوست داشتن رو می فهمه اونوقت فقط واسش پیغام می دی

- دیدن چشای بارونی تو سخته -

تو می دونی شمردن تیک وتاک ساعت

واسه شنیدن نفسهای اونی که شده همه زندگیت چقده سخته

تو می دونی بدتریت لحظه زمانی که من کنار توام و

با همه وجودم حس میکنم تو هیچوقت مال من نمی شی!!

 تو می دونی چرا امسال بهار اون اتفاقایی که نباید بیفته

زودتراز اونی که فکرشو بکنی می افته اما اونایی که باید بیفته

هیچ وقت نمی افته...

 نازنین ماریه یادته ؟ گفتم : من به دردت نمی خورم تاریکم!

گفتی : تاریکی از روشنایی اصالت بیشتری داره چون تونسته

سنت خودش رو حفظ کنه آدم از روشنایی جز یک صورت بزک کرده

چیز دیگه ای رو نمی بینه اما در تاریکی می شه

خدا رو احساس کرد

یادته گفتم : شارژ قلبم تموم شده باید برم اونجا که همه تنها می رن!

گفتی : منم میام کنارت

گفتی : ماریه نمی خوام دوسم داشته باشی - خودم دوست دارم - کافیه

دلم پیش توست مواظبش باش

ماریه من تا آخرش باهاتم می فهمی ؟ !

یادته ؟ این آخریا هر وقت گفتم دوست دارم گفتی اینو که می دونم

یه چیز تازه بگو نمی دونم چرا یهو دلم خواست تا ابد چیز تازه ای واست نگم

یادته؟ اون وقتا همیشه یادت بود همه چی یادت بود

یادت بود چی صدام کنی چقدر با مهربونی می گفتی : سارا

اما حالا سالی ماهی یه بارم که میای صدام کنی قبلش یکی دو تا اسم

می گی تا یادت بیاد اونی که هر لحظه هزار بار واست می میره اسمش چیه ؟

عزیزم از اونجا که تو زندگی چی رو داری مهم نیست می یاد روزی که کی رو داری

مهم می شه حالا رسیدم به اونجا که کجاش مهم نیست واسه چی ش مهمه

آخه واسه چی ش که معلوم شه کجاش مهم نیست