کابوس

در پشت خطوط  خاکستری ذهن

بوسید مرا

که برای بار آخر

خداحافظ

پیشانی ام دریده شد و الفاظ گنگ بی ریا

رنگ چشمان مرا تار می کرد

و هنوز در پس آن بوسه بیزاری

طعم لبخند رضایت مند کسی

حس غمگین خیانت می داد

- وای بر من -

او بود که به دست رنج محبت یا که فریب

گوشه منزوی فکر پر از هیچم را

رنگ می بخشید و صدا

تا به پاس این رفتار

حس تنها و غریبانه شعرهایم به تو تقدیم شود

که صدای سازم را

با نفس گرم و دل انگیز تنت

کوک کنم

و به ترمیم عواطف

ناگه

حاله گستاخ تو و کالبد همراهت

زخم آخر را زد

و چنان زار زدم

که من زشت قامت رویایم

درهم ریخت

دستی از جنس حضور

شانه ام را لرزاند

راست می گفت

دوباره کابوس می دیدم

نظرات 15 + ارسال نظر
المیرا و تنها یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.asemoun-hasty.blogsky.com

سلام سارا جان ماشالا به این فن بیان پاینده باشی پیشم بیا

مریم دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام سارا
دوست دارم ....میدونی آره

محمد چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:05 ق.ظ

روزگار عجیبیست جغد شوم نفرت بر بلندای انسان سایه انداخته و عشق را در زیر سایه خود مدفن کرده و عشق زیباترین مخلوق خدا....
((زندگی حس غریبیست که یک مرغ مهاجر دارد))

بی آشیانه جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:53 ق.ظ http://eshghyahavas.blogsky.com

احساسی پاک و گفتاری پر از غم...

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

سینا جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام
عجیب که شما درست حرفهای دل من و می زنید.ننننننننننننهههههه

ابراهیم شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:45 ب.ظ

salam azizam ....ajab sabry khoda darad ... agar man jay o bodam.be gerde shame sozan pey parvane migashtam.

سینا چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام سارا جون
دلم گرفته اسمون نمی تونم شکفه کنم
اهای زمین یه لحظه تو نفس نزن.........بزار که اروم بگیره یه ادم شکسته تر

فرام جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:17 ب.ظ http://faramarzjoon.blogsky.com

سلام ..بگذار تقدیر خیال جامه عشق را عاری از خون کند ...شاید تقدیر لگد به تقدیر زد ..ولی سایه همیشه سایه می ماند حتی اگر ..طعم خیانت دهد ..سارا جان شاد باشی ...ایندفعه نوشتت خیلی سنگین بود ..خیلی زیاد

تگرگ جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.biya.blogsky.com

اومدم نبودی میدونستی؟
بازم خودم !!!!
موفق بمونی سارا جونم...
یه قرون بده آش به همین خیال باش که بازم دلم واست تب کنه کاراتو مرتب کنه شب رو باهات صبح صبح رو باهات شب کنه... !

دلم تنگت شده .فعلا تا بعد

یاشار جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام سارا جون
میتونم بپر سم (۷۶۳) کیه
ممنون میشم
وبلاگ عالی داری
دوست دارم.......
بای................

نواب ۰فدای............ شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 04:24 ب.ظ

قدرت جاذبه زمین همه چیز را تجت تأثیر قرار می‏دهد اگر خواستی تیری به هدف بزنی کمی بالاتر را نشانه بگیر

همت بلند دار که با همت بلند
مردان روزگار به جایی رسیده‏اند
سعدی

علی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:21 ب.ظ

سارا خانوم ذیگه چرا نمینویسی ؟
جواب سوال یاشار رو هم بده

سال خوبی داشته باشی

ایمان یکشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:32 ق.ظ http://www.msgroup.persianblog.com

کابوس برای من اینه که ببینم قناری کوچولوی منو کسی انداخته توی قفس


راستی عید همتون مبارک

غریبهای از تبار تنهایی یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:09 ب.ظ

پیش از اینکه به تنهایی خود پناه برم از دیگران شکوه اغاز می کنم فریاد بر می کشم ترکم گفته اند چرا از خود نمی پرسم ایا کسی را دارم که احساسم را اندیشه و رویایم را با او قسمت کنم اغاز جدا سری شاید از دیگران نبود

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:38 ق.ظ

من قبلا نظر دادم نننننننننننننهههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد