برای آموزش بیشتر نظرات واپس گرای خود را

دور بریزیم.

یک پروفسور آمریکایی برای مطالعه در مورد قبایل به مرکز یک قبیله رفت.

رئیس قبیله برای پرفسور چای در فنجان ریخت به طوری که چای از فنجان

سرازیر گردید و پروفسور فریاد زد چکار می کنید بیشتر نریزید .

رئیس قبیله گفت : همینطور است مغز شما که از ایده های خودتان پر است و

من چطور می توانم مطالبی جدید به شما بیاموزم مگر این که مغز خود را

برای آموختن درباره قبایل خالی کنید؟

به خاطر داشته باشید : مغز خود را برای مطالب جدید 9 درصد خالی

نگهدارید .

1

بهترین عکس دنیا اگر هنوز در داخل دوربین باشد ارزش ندارد

 

۲

اولین اشتباه بسیاری از مردم در مسائل مادی این است که قبل از کسر مالیات برای

حقوق خود نقشه می کشند . قانون اصلی این است که جمع کل حقوق را از ذهن پاک کنید و

تنها به حقوق باقی مانده بعد از کسر مالیات بیندیشید

3

یسیاری از مردم همیشه مراقب کارهایی هستند که انجام می دهند در حالی که باید

مراقب باشند کارها را درست انجام دهند

4

مدیر خوب کسی است که حداکثر استفاده را از امکانات بکند .

مدیر بهتر کسی است که حداکثر استفاده را از کارش ببرد .

مدیر خیلی بهتر کسی است که به مدیریت کارش بپردازد .

مدیر خیلی خیلی بهتر کسی است که بذر تفکر را در اذهان کارکنانش بپاشد .

5

هر شرکتی سایه بلند رئیس شرکت است . 

.........................

یا حق

از صعودی که نبود

بر فراز درختان درهم و سبز

با خطی زرد

خونبار به زمین خوردم

خسته - درمانده

تاریک

- تو خواستی یادت هست ؟ !

چکار باید می کردم

جابجا کردن اجساد کر و کور خونین

یا که گریز

و تو از دور دست بر فراز آن دیوار غریب

به کدامین غروب سلام می کردی ؟ !

راهی فرو خفته به غم

تنها

با صدای اولین باد

انتظارم را داشت

و صدای شیون اینک بغض آلود آن بلبل شب

- جغد -

به دلم غم می زد

و تو آنجا بودی

روی دیوار

با سوالاتی مبهم

از فنجان گل سرخ - کلید - کلبه چوبی

یادت هست ؟

و کمی دورتر همان خط آجری

- و نگاهی از بالا -

زمین درو شده ی گندم زرد

و حضور کویری که نبود

و تو در اندیشه دیروز و طلوع فردا

روی همان دیوار بودی

دستم را بگیر

با من بیا

دیوارها بی گمان فرو خواهد ریخت

در پشت زمین خشک امروز

فردای سایه روشن بارانی است .

دستت را به من بده

با من بیا

نظرات 23 + ارسال نظر
مایا شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:33 ق.ظ

شما بزرگتر از آنچه در اینجا هستید می باشید.

سارا خانوم ولنتایم مبارک .



علی شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:35 ق.ظ http://alek.blogsky.com

سلام...خوشحال میشم یه سر به وبلاگ من بزنی

سیاوش شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:55 ق.ظ

salam
dobare va sad bare salam
moharam shod dobare delom dar yache ye gham shod dobareh
kashki az molaye asheghan ham migofty
movafagh bashi

امید عرب شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.tur2.com

سلام دوست من در حال وبگردی بودم که با وبلاگ شما آشنا شدم . تبریک میگم وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

محمد شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام به سارا جون کم کم داری سارا جون قبلی میشی روشن فکر و شاداب خدا را شکر

نوید | پسر جنوب | شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:02 ب.ظ http://south-boy.blogsky.com

سلام خدمت سارا عزیز وبلاگ خوبی داری و مطالب خوندنی مینویسی و عکسهای قشنگی انتخاب میکنی روز والنتاین رو بهت تبریک میگم انشالله همیشه عاشق بمونی و خوشحال میشم یه سری هم به من بزنی و بتونیم از طریق وب بیشتر با هم آشنا بشیم .. آرزومد آرزوهات نوید || پسر جنوب ||

مهدی یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:52 ق.ظ

اگر تو خودتو تو یه اتاق تاریک پیدا کردی که دیوارای اطرافت قرمز بود و خون از همه جا واردش میشد ...نترس تو تو قلب منی

نواب یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:46 ب.ظ

هر یک از ما فرشته‏هایی هستیم که تنها یک بال داریم فقط هنگامی قادر به پروازیم که به یکدیگر بپیوندیم

پرواز من به بال و پر توست زینهار
مشکن مرا که می‏شکنی بال خویش را
happy valentine

تنها دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:15 ق.ظ

mishe in 763... begi kiye mikham bedoonam in khoshbakht kiye

مارال دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:21 ب.ظ

سارااااااااا جونم دوست دارم

عسلمممممممم نباتممممممممم چرا نمیای دل مارال واست کوچولو شده میخوای واست همه مریم ها رو قربونی کنم سارا من دارم میمیرم نمی خوام دل خوشگلت مال کسی باشه باورم نمیشه اینقده حسود شده باشم ولی خوب تو متفاوتی به قول خودت عمری جونی جیگری بیا دلم واست تنگ شده.

دانیال دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.3tare-abi.blogsky.com

سلام............
وبلاگ زیبایی داری.........
متنت هم خیلی زیبا و دل نشین بود.....
دلت همیشه آبی باشه......
علی یارت.....
دانیال.....

یاشار سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:35 ب.ظ

سارا عالی بود خانومی....
شاد باشی....
یاشار....

نواب چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:32 ب.ظ

گل سرخ مظهر زندگی است خارهایش نمایانگر راه تجربه‏اند آزمونها و محنتهای که هر یک از ما برای فهم زیبایی راستین هستی باید تاب آوریم

به قول خواجه
بس گل شکفته می‏شود این باغ را ولی
کس بی‏بلای خار نچیدست ازو گلی

شکارچی چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:47 ب.ظ http://shekarchi.mihanblog.com

سلام ... خوبی خیلی قشنگمی نویسی ... جذب نوشته هات شدخ بودم که با دیدن عکس آخر پستت همشون رو فراموش کردم :-O ....

نواب جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:15 ب.ظ

بد ترین عذاب نگرانی است

سوگند شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:19 ب.ظ http://myweb.mihanblog.com

وبلاگ جالبی دارید موفق وشاد باشید

نواب دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:51 ب.ظ

«امن» و «بی‏خطر» و همی بیش نیست نه در طبیعت و نه در زندگی فرزندان آدم چنین چیزی وجود ندارد پرهیز از خطر در تمام مراحل حیات مطمئن‏تر از رویارو شدن با آن نیست زندگی یا جسارت است و ماجرا و یا دیگر هیچ

به قول خواجه شمس الدین

مرا در منزل جانان چه جای امن چون هر دم
جرس فریاد برمی‏دارد که بربندید محملها

تیده ا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:43 ب.ظ http://ghalb-yakhi.persainblog.com

سلام.اون یارو رییس قبیله چه با حال بود.موفق باشی.وقت کردی به من هم سر بزن.راستی من نمیدونم شما چرا بعد هر نوشته ای از این عکسا میزارین حالا نوشتتونم هیچ ربطی نداره به اون عکس؟

بی آشیانه چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:48 ق.ظ http://eshghyahavas.blogsky.come

سلام دیگه بهم سر نمیزنی!!!

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

بی آشیانه شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:55 ق.ظ http://eshghyahavas.blogsky.com

شما قضاوت کنید٬ چه جوابی باید بهش داد؟ (ارسال: 000033)

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com/#000033
eshghyahavas@yahoo.com

شیوا دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:45 ب.ظ

دستت را به من بده با من بیا...

سارا بیااااااااا

بابک دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام خوبی وبلگ خوب و قشنگی داری

سینا چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:37 ق.ظ

هر نفس این ترانه ترنم چشاته......
عالی می نویسی....
دوستدارم تون(هم شما رو هم شعراتون)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد