تو همونی که می گفتی قلبم ماله تو باشه تا همیشه!!!!!!!!

باورم نمی شه دستات توی دست من نباشن
رو درو دیوار خونه گرد تنهایی بپاشن

تو همونی که می گفتی تو دنیا هیچ کی مثل من پیدا نمی شه

تو همونی که می گفتی قلبم ماله تو باشه تا همیشه!!!!!!!!

 

رویا هایم را خوب شسته ام و دیگر کینه ای به دل ندارم.در خیالم حتی می توان
دشمن را دوست ساخت.مهتاب صداقت می تابد در صحن خیالم جویبار خواهم
شد غم را خواهم شست خاک خواهم شد مهر از من خواهد رست.رویا ها دیگر
 فسانه نیستند  

  خدا با من است

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:58 ق.ظ

سارا خانم چقدر قشنگ بود امیدوارم همیشه موفق باشی
راستی من نمیدونم چطور عضو بشم میتونی کمکم کنی .

امین سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام سارا خانوم
بسیار زیبا می نو یسید سر بلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد